اغذیه فرشاد پیشتاز در کیفیت و مشتری مداری  

در گوشه ای از شهر توریستی لاهیجان، واحد اغذیه فروشی مشغول فعالیت است که روزانه شمار زیادی از شهروندان از محلات و مناطق دور و نزدیک؛ به این واحد مراجعه می کنند تا ساندویچ های خوشمزه آن را میل نمایند.
نکته جالب اینکه در میان مشتریان اغذیه فرشاد؛ همه قشرها و طبقات اجتماعی دیده می شوند؛ کارمند، بازاری، دانش آموز، دانشجو، توریست، زن خانه دار، زن شاغل، آدم بیکار و شاغل و حتی شماری از متصدیان و عوامل مراجع بهداشتی! چرا که ساندویچ های اغذیه فرشاد؛ از کیفیت، سلامت و طعم و مزه عالی و بی نظیری برخوردار است. در واقع میزان استقبال از این اغذیه فروشی به حدی است که در پاره ای از مواقع مشتریان می بایست برای خالی شدن میز و یا گرفتن غذا در نوبت بمانند.
شایان ذکر است که مدیریت این اغذیه فروشی خوشنام بر عهده جوانان تحصیلکرده و خوش آتیه ای از جمله آقایان پیروز محمدیان، علی سماک محمدی، سعید صفاری و همچنین آقای فرشاد ایجه ای که سابقه ی بیش از 26 سال در عرصه اغذیه فروشی را دارد می باشد.
فرشاد ایجه ای در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مواد اولیه را از بهترین و مرغوب ترین انواع تهیه می کند افزود: از آنجاییکه شهروندان گیلانی که به خوش خوراکی و تنوع چشمگیر در انواع غذاها شهرت دارند و خیلی زود کیفیت و سلامت غذایی را تشخیص می دهند بر این اعتقادیم که مشتریان عزیز لایق بهترین، سالم ترین و لذیذترین غذا هستند.
وی همچنین با بیان اینکه در هر کسب و کاری ارایه محصول با کیفیت و خدمات مناسب در کنار مشتری مداری، ضامن موفقیت است تصریح کرد: اصولاً آدم خوش اخلاقی هستیم و در رفتار با مشتریان عزیز این ویژگی را حفظ کرده و با خوش رویی در نهایت ادب و احترام خدمات لازم را به مشتریان عزیز ارایه می کنیم.
فرشاد ایجه ای در ادامه با اشاره به قیمت مناسب غذاهای مجموعه افزود: از آنجایی که مشکلات اقتصادی و نرخ بالای تورم قدرت خرید مردم را کاهش داده، ما انواع ساندویچ ها را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کنیم در حالی که قیمت مواد اولیه مورد نیاز جهت فرآوری و طبخ به چندین برابر افزایش یافته و از سویی ما بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه را خریداری می کنیم چرا که هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز است.
این فعال پذیرایی گیلان در ادامه داشتن صداقت کاری و اخلاق مداری را در کنار مقوله کیفیت و بهداشت در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز مؤثر ارزیابی کرد.
فرشاد ایجه ای با بیان اینکه در حال حاضر انواع ساندویچ ها از قبیل زبان، مرغ، سوسیس بندری،ماکارونی، نیم رو، جگر، مخلوط مغز و زبان و... در کنار ساندویچ های شاخص (کتلت و همبرگر) در اغذیه فرشاد سرو می شود خاطر نشان کرد: همواره در ارایه خدمات سلیقه و ذائقه های مختلف مشتریان محترم را مد نظر قرار می دهیم و با استفاده از تجارب خود و همکاران زحمت کش مجموعه در بحث آشپزی با عشق و علاقه مشغول به فعالیت هستیم و بر این باوریم که رعایت ادب، احترام و تکریم توأم با رفتاری صمیمانه و دوستانه، در برخورد با مشتریان و ارباب رجوع وظیفه ما است.
وی در ادامه جلب رضایت مشتری را یکی از فاکتورهای تعیین کننده در موفقیت واحدهای خدماتی دانست و با بیان اینکه تمام نقطه نظرات و پیشنهادات مردمی در مجموعه اغذیه فرشاد لحاظ می شود، انتقاد را «سره از ناسره جدا کردن» و «شناختن محاسن و معایب» دانست و افزود: انتقاد به یک مجموعه اعتبار می بخشد و باعث می شود که نقاط منفی آن مورد توجه و اصلاح شود. در واقع نقد در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و... وجود دارد و سبب پیشبرد و ترقی خواهد شد که در این راستا ما بواسطه انتقاد پذیر بودن و استفاده از نظرات مشتریان عزیز توانسته ایم انواع غذاهای با کیفیت و لذیذ را به همشهریان محترم با طعمی لذیذ و به یاد ماندنی ارایه کنیم.
مدیریت جوان و تحصیلکرده اغذیه فرشاد در پایان از همکاری و تعامل مسئولان ادارات بهداشت، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر لاهیجان، اتاق اصناف، اتحادیه صنفی، مشتریان عزیز، اعضای خانواده و پرسنل پرتلاش مجموعه آقایان مهران آقایی، یوسف بابایی، میلاد فاریاب، محمد جعفری و آقا شهروز تشکر و قدردانی نمود.
آدرس اغذیه فرشاد:لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، میدان معلم، جنب بانک ملی
تلفن تماس: 01342228816