رستوران عزیزیان درکیفیت و مشتری مداری حرف اول را می زند

 

عشق و علاقه، خلاقیت، نوآوری و اشراف به کار از شاخصه های موفقیت در هر حرفه و شغلی ست. شاخصه هایی که به ویژه در صنعت رستوران داری، فقدان هر یک می تواند در عدم موفقیت و روند پیشرفت آن مجموعه تأثیر گذار باشد. در این رابطه آقای امید عزیزیان و همسر محترم شان خانم لیلا نوری از جمله فعالان خوش ذوق و با انگیزه صنعت رستوران داری هستند که به لحاظ رویکرد متفاوت به مبحث غذا وارد این عرصه شده و با عشق و علاقه، نبوغ و تجربیات خود توانسته اند مجموعه ای توانمند و مسلط به کار با عنوان (رستوران عزیزیان) را در منطقه توریستی شاقاجی سنگر راه اندازی کنند. البته علاوه بر کیفیت ممتاز غذایی، آنچه که موجب شده تا رستوران عزیزیان در سطح منطقه مطرح شود ابتکار و خلاقیتی است که این زوج رستوران دار موفق در زیبا سازی، نوع ظروف و حتی نحوه ی طبخ غذا (که طعم غذای خانگی را تداعی کند) داشته اند که در این میان، استقبال کم نظیر مردم و گردشگران بیانگر موفقیت، هوشمندی و توانمندی این زوج رستوران دار در ارائه خدمات صادقانه مبتنی بر مشتری مداری است. لذا با توجه به اینکه یکی از مهم ترین پارامترهای گردشگرانی که به استان گیلان سفر می کنند، پیدا کردن یک رستوران خوش سابقه و خوردن غذای بسیار خوشمزه و سالم در یک فضای عالی است. بر خود لازم دانستیم در سلسله گزارشات معرفی واحدهای صنفی شاخص و مورد اعتماد، گفتگویی اختصاصی با مدیریت رستوران عزیزیان که نقش تأثیر گذاری در صنعت گردشگری غذا ایفا کرده داشته باشیم. بنابراین اگر در استان گیلان ساکن هستید و یا قصد سفر به منطقه زیبا و گردشگر پذیر شاقاجی سنگر را دارید و می خواهید لذت خوردن یک غذای دلچسب و دوست داشتنی را با طعمی عالی در محیطی بسیار متفاوت و خانوادگی تجربه کنید. پیشنهاد می کنیم تا به رستوران محبوب و پرطرفدار عزیزیان سری بزنید و از غذاهای با کیفیت و فوق العاده لذیذ این رستوران لذت ببرید.


امید عزیزیان در مصاحبه با خبرنگار ما ابتدا با اعلام اینکه خوراکی ها، بخشی از تاریخ و تمدن و فرهنگ جدانشدنی مردم گیلان زمین محسوب می شود و از شرق تا غرب، شهر به شهر، روستا به روستا طعم و مزه های واقعی و اصیل در تار و پود زندگی مردمان این منطقه و استان ریشه دوانده است، بیان کرد: با توجه به اینکه امروزه در صنعت رستوران داری، رستوران فقط محلی برای صرف غذا و سیر شدن نیست و اکثریت مردم تمایل دارند تا در کنار صرف غذایی سالم، لحظاتی به یادماندنی را در فضایی آرامش بخش تجربه کنند. ما با برنامه ریزی هوشمندانه و تیم حرفه ای مان طبخ غذاهای رستوران را به صورت تازه به تازه، همراه با حفظ اصالت غذایی انجام می دهیم تا بتوانیم به لحاظ کیفیت و مرغوبیت، نماینده خوبی برای شناساندن غذاهای گیلانی و ایرانی به مردم باشیم و از این رهگذر همواره خود را متعهد و مسئول می دانیم تا از گوشت گرم و متریال با کیفیت استفاده کنیم تا تحت هيچ شرايطي كيفيت غذایی رستوران تغيير نكند. چون هدف ما تنها فروش غذا نیست بلکه بر این باوریم که مشتریان و میهمانان عزیز رستوران عزیزیان می بایست در فضای زیبا و خانوادگی مجموعه احساس آرامش خاطر داشته باشند و دقایقی که در این مکان سپری می کنند دغدغه های زندگی روزمره را به فراموشی بسپارند و در نهایت رستوران عزیزیان را همانند یک فیلم خوب! یک دوست خوب! به دیگران پیشنهاد دهند و یقین حاصل کنند که با ارزشمند ترین و گرانبها ترین سرمایه ما محسوب می شوند.


در ادامه خانم لیلا نوری با تأکید بر اینکه این روزها آگاهی افراد جامعه در خصوص تغذیه سالم افزایش یافته و عموم مردم اهمیت خاصی به سلامتی خود می دهند. داشتن ذوق و هنر در حرفه رستوران داری را به خصوص در استان گیلان امری ضروری ارزیابی کرد و متذکر شد: در بازار صنعت غذا، یک عبارت کلیشه ای رایج است که می گویند کافیست یکبار غذای این واحد را تست کنید و به مشتری دائمی آن تبدیل شوید که باید اذعان کنم این عبارت در رستوران عزیزیان به واسطه کیفیت و طعم خوب و خاص کباب ها و غذاها، کاملاً مصداق دارد و ما تاکنون بنا به اذعان مشتریان محترم خود تا حدود زیادی در ایجاد اعتماد و رضایت مندی مردم شریف و گردشگران موفق بوده ایم و به لطف پرودگار متعال و به پشتوانه این استقبال و همراهی توانسته ایم رستوران عزیزیان را به عنوان یک برند خوب و نمونه در صنعت رستوران داری کشور مطرح کنیم.


وی با تأکید بر رعایت اصول و موازین بهداشتی، بیان کرد: اگر در هر واحدی هر قدر تلاش برای عرضه ی غذای با کیفیت و سالم صورت پذیرد اما از طرفی نکات بهداشتی مورد غفلت قرار گیرد، ارزش کار از دست خواهد رفت. لذا ما در راستای رعایت بهداشت محیط و پرسنل تمام ضوابط بهداشتی را با حساسیت بالا اجرا می کنیم و در این زمینه از تذکرات کارشناسانه استقبال می کنیم چرا که به وجدان بهداشتی اعتقاد داریم و آن را مهم تر از هر مقوله دیگر می دانیم و بر این باوریم که کوچک ترین اهمال در رعایت اصول بهداشتی می تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.


آقای امید عزیزیان و خانم لیلا نوری در پایان فرصت را مغتنم شمرده و از اعضای خانواده خویش، همکاران زحمت کش مجموعه و همچنین حُسن اعتماد گردشگران و مردم عزیز گیلان و به خصوص منطقه شاقاجی و سنگر که غذاهای این مجموعه را برای مصرف انتخاب کرده اند صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.


آدرس: استان گیلان،شاقاجی سنگر روبروی دهیاری
تلفن: 01334533273
اینستاگرام: azizian_restaurant

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید