فری برگر
لذت خوردن یک برگر خوشمزه و سالم

در دنیای دیجیتال معاصر، زمان در اختیار مردم بسیار محدود شده و این محدودیت زمانی با توجه به افزایش ساعات کار و اشتغال افراد اعم از مرد و زن در محیط بیرون از منازل تبعاتی با خود به همراه داشته، که عدم اختصاص وقت به پخت و طبخ غذا که در گذشته توسط کدبانوی خانه انجام می شد از جمله این تبعات به شمار می رود. در این راستا برای پر کردن این خلاء واحدهای متعددی نظیر رستوران ها و فست فودها با هدف ارائه انواع غذا به افراد جامعه پدیدار گشته اند. در این مشاغل ابتکارات و خلاقیت هایی نیز مشاهده می شود و بر این اساس مشخصاً می توان به فست فود «فری برگر» که به همت جوانی خوش ذوق و توانمند شکل گرفته و توانسته با شناخت عمیق از سلیقه و تنوع خوراک بی نظیر اهالی استان گیلان و لحاظ کردن این ویژگی در طبخ غذای با کیفیت، سالم و خوش طعم؛ اعتماد و رضایت مردم و گردشگران را از هر قشر و طبقه ای به خود جلب کند و کارنامه ای درخشان در حوزه ی صنعت فست فود کسب نماید اشاره کرد. بدون شک کیفیت بالا و طعم و مزه متفاوت؛ از مهم ترین عوامل موفقیت «فری برگر» به شمار می رود اما قطعاً فاکتورهای دیگری از جمله تعهد نسبت به سلامت غذایی مردم نیز در این موفقیت نقش آفرین بوده است. بنابراین در ادامه سلسله گزارشات نشریه پگاه در معرفی توانمندی های چهره های موفق، فرصتی دست داد تا گفتگویی با مدیر جوان و خوش آتیه ی این مجموعه داشته باشیم که مشروح آن در ذیل می آید:

فربد جعفری مدیر فست فود «فری برگر» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به اینکه همه سعی و تلاش اصلی مجموعه «فری برگر» این بوده و هست که مردم یقیین حاصل کنند که وجود و حضور شان برای ما ارزشمند، محترم و مغتنم است اظهار کرد: در بازار صنعت غذا یک عبارت کلیشه ای رایج است که می گویند کافیست یکبار غذای این واحد را تست کنید و به مشتری دائمی آن تبدیل شوید، که در این رابطه باید اذعان کنم این عبارت در «فری برگر» کاملاٌ مصداق دارد و ما با قاطعیت اعلام می کنیم هر شخصی اگر یکبار برگرهای سالم، تازه و خوشمزه «فری برگر» را میل کند، دیگر به سمت برگر واحدهای مشابه نخواهد رفت! البته در این رابطه لازم است که یادآور شوم مردم عزیز رشت و گیلان، خیلی زود غذای با کیفیت و سالم را تشخیص می دهند و اگر واحدی غذای خوب عرضه نکند دیگر به آنجا مراجعه نمی کنند.
مدیر موفق و با اخلاق فست فود فری برگر در ادامه با تأکید بر اینکه امروزه آنچه در صنعت غذا مشتریان را جذب خود می کند عطر و طعم، رنگ و بو، تازگی و سلامت غذا است تصریح کرد: با توجه به اینکه حفظ سلامتی انسان در گرو تغذیه مناسب است و غذای خوشمزه و لذیذ علاوه بر آشپز حرفه ای به مواد اولیه سالم، تازه و با کیفیت نیاز دارد ما از آغاز به کار مجموعه «فری برگر» اقلام مصرفی را به صورت روزانه و تازه به تازه خریداری می کنیم و معیار اصلی ما در تهیه این اقلام، فقط کیفیت و مرغوبیت است و همه تلاش ما معطوف آن است كه كيفيت غذایی «فری برگر» تحت هيچ شرايطي تغيير نكند. چون بر این اعتقادیم که کیفیت رمز ماندگاری در هر عرصه ای است و بی توجهی به ماندگاری و حفظ کیفیت آسیب مهمی می باشد که موفقیت را ناممکن می سازد.


البته در راستای جلب اعتماد مشتریان عزیز محیط کار «فری برگر» را به گونه ای طراحی کرده ایم تا تمامی فعالیت ها، نحوه ی نگهداری مواد اولیه در معرض دیدگان مشتری بوده و همگان مراحل مختلف پخت و پز و سرویس دهی را مشاهده داشته باشند. چون سلامت و مغذی بودن غذا را بهترین هدیه برای مشتریان عزیز می دانیم و هدف مان تنها فروش غذا نیست بلکه بر این باوریم که ارائه غذای سالم و بهداشتی همراه با قیمت مناسب و رفتار محترمانه توأم با ادب، منجر می شود که مشتریان عزیز «فری برگر» که با ارزشمند ترین و گرانبها ترین سرمایه ما محسوب می شوند، علاوه بر لذت بردن از غذا، خاطره ی خوبی از «فری برگر» به یادگار داشته باشند.


این جوان صاحب نظر صنعت فست فود در ادامه سخنان خود توجه به اصول و مؤلفه های بهداشتی را از شاخصه های برتر مجموعه «فری برگر» برشمرد و گفت: اگر در هر واحدی هر قدر تلاش برای عرضه ی غذای با کیفیت و سالم صورت پذیرد اما از طرفی نکات بهداشتی مورد غفلت قرار گیرد، ارزش کار از دست خواهد رفت. لذا ما در راستای رعایت بهداشت محیط و پرسنل تمامی ضوابط و آیین نامه های بهداشتی را با حساسیت بالا اجرا می کنیم و در این زمینه از تذکرات کارشناسانه مشتریان صاحب نظر و مسئولان ذیربط استقبال می کنیم.


فربد جعفری در پایان فرصت را مغتنم شمرده و از همسر و اعضای خانواده، تیم پرتلاش و مجرب فری برگر و همچنین حُسن اعتماد مردم عزیز گیلان و به خصوص رشت که غذاهای «فری برگر» را برای مصرف انتخاب کرده اند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد و برای مسئولان بهداشت، شهرداری، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اتحادیه صنفی، هیأت امنای مسجد امام کاظم (ع) رشت و دیگر دست اندرکارانی که در زمینه سلامت و بهداشت جامعه و خدمات به مردم تلاش می کنند آرزوی توفیق و سلامتی نمود.


حرف هایمان که به انتها رسید؛ در این فکر غوطه ور شدیم که رستوران داری و جلب رضایت مشتری با سلایق متفاوت، به سادگی ممکن نیست! و فربد جعفری و تیم حرفه ای ایشان چه خوب توانسته اند دوشادوش هم با تلاش، اخلاق مداری، ایده های مبتکرانه و وجدان کاری محیطی آنچنان گرم و صمیمی برای مشتریان خود بسازند که آنها لذت کنار هم بودن و حال خوش یک وعده غذای خوب و سالم را در فست فود «فری برگر» جستجو کنند.


آدرس فری برگر:
شعبه 1: رشت، سبزه میدان نبش آفخرا
شعبه 2: رشت،خیابان ضیابری فاز 2
اینستاگرام: feri.burger
سایت: www.feriburger.ir
تلفن:09054083636
09019429373

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید