بازار موبایل یکی از جذاب ترین و پرحاشیه ترین بازارها در کشور ما است، این جذابیت باعث شده که در اکثر خیابان ها یک تا دو فروشگاه موبایل با ویترین های رنگارنگ خودنمایی کنند، اما آنچه که در این بازار جذاب در نوع خود بسیار قابل توجه است اختلافات جزئی و یا فاحش قیمت ها، در هر منطقه و حتی در دو فروشگاه مجاور می باشد که خریداران را دچار سردرگمی می سازد، در این راستا مرکز تخصصی فروش موبایل و کامپیوتر انزلی با 3 شعبه فعال و بیش از 20 سال سابقه درخشان؛ از جمله فروشگاه هایی است که می توان با خیالی راحت گوشی یا دستگاه مورد نظر خود را خریداری کرد، کمااینکه این مجموعه به لحاظ برخی ویژگی های شاخص همچون عرضه ی اقساطی برندهای معتبر گوشی موبایل، لپ تاپ، لوازم جانبی، ارسال رایگان به سراسر کشور و خدمات پس از فروش در مقیاسی گسترده و به خصوص اخلاق مداری مدیریت و پرسنل به عنوان یک واحد نمونه در افکار عمومی شناخته می شود و به میزان بسیار زیادی در دل خانوده های گیلانی جای خود را باز کرده است و دیگر نیازی به تعریف و تمجید این مرکز نیست، کارنامه و عملکرد موفق مرکز تخصصی موبایل و کامپیوتر انزلی در ارائه خدمات به مردم و رضایت کامل مشتریان از نوع و نحوه خدمات رسانی این فروشگاه، بهانه ای شد تا نشریه پگاه گیلان در سلسله گزارشات معرفی واحدهای صنفی موفق و خوشنام استان، گفت و گویی با مدیریت این مجموعه داشته باشد که در ادامه می خوانید:
فرهاد رسولی مدیر مرکز موبایل و کامپیوتر انزلی در مصاحبه با خبرنگار ما با بیان اینکه همیشه سعی کرده فعالیت فروشگاه تحت مدیریتش بر مبنای صداقت و شفافیت باشد تصریح کرد: از آغاز به کار مجموعه، تلاش بر این بوده که همه فعالیت های مجموعه، هدفمند و در چهارچوب برنامه های مشخص و حتی المقدور دقیق باشد. البته به طور حتم مجموعه ی خود را عاری از نقص و کمبود نمی دانیم و همواره در صدد رفع نقاط ضعف بوده و هستیم، کمااینکه سال هاست تمام مسائل کاری و مدیریتی در جلسات هفتگی با حضور همکاران و پرسنل محترم، مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و همواره سعی بر حداقل رساندن نقاط ضعف و حذف عوامل بازدارنده داریم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شاید باورش سخت باشد، بنده در سال 79 با اندک سرمایه شخصی، کار خودم را در حیطه ی بازار موبایل شروع کردم، هیچ شخصی هم به عنوان ضامن اعتباری وجود نداشت. کمااینکه ما ایرانی ها ضرب المثل معروفی داریم که آدم خوش حساب شریک مال مردمه! ما نیز سعی داشتیم از همان آغاز با خوش حسابی و صداقت، رفته رفته برای فروشگاه مان اعتبار آفرینی کنیم. البته این اعتماد، تصادفی یا برحسب اتفاق بوجود نیامده، بلکه نگاه ما به حوزه خدمات رسانی و جلب رضایت مشتریان همواره نگاهی جدی بوده است.
فرهاد رسولی در ادامه با بیان اینکه عرضه اجناس با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت، دو فاکتوری هستند که در کنار هم به هر فروشگاهی اعتبار می بخشند افزود: در مرکز تخصصی موبایل و کامپیوتر انزلی همواره اصل بر این بوده که هر کالایی را نباید به مشتری ارائه داد، کما اینکه « اطمینان از کیفیت کالا» به عنوان شرط اول و « قیمت مناسب» به عنوان شرط دوم در کنار هم، شرایط لازم و کافی برای ارائه کالا به مشتری محسوب می شوند. البته از آنجا که ما مشتریان محترم را همچون اعضای خانواده خود می پنداریم بر این اعتقادیم که در راستای جلب رضایت مندی و پاسخگویی به نیاز مشتریان عزیز، با صداقت و شفافیت، همواره اطلاعات کاملی را در خصوص گوشی، لپ تاپ، وضعیت گارانتی و لوازم و قطعات جانبی و یدکی در اختیار شان قرار دهیم تا با ذهنی روشن، انتخابی آگاهانه داشته و بر اساس سلیقه خود تصمیم گیری نمایند، به بیانی دیگر در گام اول به عنوان مشاور و بعد فروشنده خدمات دهی می کنیم، چرا که چنین رفتاری در ذهنیت فرد ثبت شده و همواره از این مجموعه و فروشگاه به نیکی یاد خواهد کرد.
مدیر مرکز تخصصی موبایل و کامپیوتر انزلی با بیان این مطلب که احساس رضایت مشتری برای مجموعه تحت مدیریتش بسیار حائز اهمیت است اظهار کرد: در این راستا شماره تلفن گویای ( 01344540022 ) را جهت گرفتن استعلام لحظه ای قیمت برقرار نموده ایم تا شهروندان عزیز بتوانند قیمت انواع گوشی موبایل را بگیرند و با خیالی آسوده، خرید داشته باشند.
وی با بیان اینکه کیفیت بالا، قیمت مناسب و جلب رضایت مشتری سه آیتم اصلی در مرکز تخصصی موبایل و کامپیوتر انزلی محسوب می شود، در ادامه شرایط خرید اقساطی گوشی موبایل و کامپیوتر را برای مشتریان بسیار مناسب توصیف کرد و افزود: فروش اقساطی مرکز موبایل و کامپیوتر انزلی بدون پیش پرداخت و قابل استفاده برای آحاد جامعه می باشد و در این رابطه علیرغم همه ی فشارهای مالی که از ناحیه نوسانات بازار به ما وارد می شود، هرگز این فشارها را به مشتریان منتقل نمی کنیم، کمااینکه بارها به قیمت ضرر و زیان خود عمل کرده و اجازه نداده ایم فشارهای اقتصادی ناشی از نوسان قیمت ها به مشتری وارد شود.
مدیر مرکز موبایل و کامپیوتر انزلی با بیان این مطلب که (( فروش پایان کار ما نیست، بلکه آغاز تعهد ما نسبت به اعتماد مشتریان است )) تصریح کرد: در راستای احترام به مشتریان و حفظ آنها این جمله ی آشنا همیشه مد نظر ما قرار دارد، در واقع خدمات ما به مشتریان عزیز در سه مرحله قابل تقسیم بندی می شود، مرحله نخست اطلاع رسانی به مشتری است، به طوری که توسط پرسنل به مشتری آموزش داده می شود چه کالایی را با چه برندی و با کدام خصوصیات خریداری کند؛ مرحله دوم حین خرید است که با راهنمایی مشتری در زمینه انتخاب درست همراه است و مرحله پایانی و سوم، همان خدمات پس از فروش نام دارد که شامل نصب، تعمیر، سرویس، نگهداری و تأمین قطعات می شود. به عبارتی ما بر این اعتقادیم که پس از فروش محصول تازه کار ما آغاز می شود و با خدمات تخصصی و سرویس هایی که ارائه می کنیم همواره کنار مشتریان عزیز مجموعه هستیم و رمز بقا و ماندگاری مرکز موبایل و کامپیوتر انزلی را در جلب رضایت مشتری می دانیم.
وی در این زمینه ارتباط صمیمانه و دو سویه با مشتریان عزیز را دارای نتیجه برد _ برد دانست و افزود: همواره به مشتریان مجموعه نگاه اقتصادی نداشته و نداریم و این واقعیتی است که مشتریان هوشمند مجموعه از آن آگاه هستند.
فرهاد رسولی در ادامه کیفیت و تنوع محصولات و خدمات مجموعه تحت مدیریتش را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: افزون بر چند هزار قلم جنس، سبد کالایی ملزومات بازار موبایل و کامپیوتر را تشکیل می دهد که تماماً در این فروشگاه موجود است، به طوری که هر مشتری که به مجموعه ما مراجعه کند دست خالی این مکان را ترک نمی کند و در این زمینه همه سعی و تلاش ما اینست که وسایل و ملزومات مربوط به انواع گوشی موبایل و کامپیوتر، از بهترین و بالاترین کیفیت برخوردار باشند و این امر حتی معمولی ترین تجهیزات را هم شامل می شود.
وی در ادامه با اشاره به حضور برخی افراد فاقد تجربه و تخصص در این صنف که پس از مدتی مغازه خود را تعطیل و مشتری در یافتن آنها جهت استفاده از خدمات دچار مشکل می شود عنوان داشت: افراد جامعه می بایست برای خرید گوشی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند و البته قبل از خرید حتماً تحقیقات لازم را در خصوص اعتبار و سابقه ی کار آن فروشگاه به عمل آورند و با اطمینان از گارانتی و خدمات پس از فروش، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.
مدیر موفق و خوش آتیه مرکز تخصصی موبایل و کامپیوتر انزلی در ادامه به برخی مکانیزم های تشویقی از سوی واحد تحت مدیریت خود برای مشتریان اشاره کرد و افزود: در طول سال علیرغم فروش اقساطی، در مناسبت های مختلف، جشنواره های فروش و قرعه کشی هایی را با تخفیفات استثنائی و اهداء جوایز برگزار می کنیم تا خاطره ای خوب از مرکز موبایل و کامپیوتر انزلی در ذهن مشتریان عزیز به یادگار داشته باشیم، چه بسا که بر این باوریم که مردم فرهیخته استان گیلان لایق و مستحق بهترین ها هستند و از این رو همه تلاش خود را برای ارایه بهترین خدمات به این مردم شریف و با فرهنگ به عمل می آوریم کمااینکه شریک شدن در شادی ها و خدمت کردن به مردم عزیز، باز خورد مطلوبی برای ما دارد و به ما انرژی مثبت می دهد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون از تسهیلات ویژه کار آفرینی برای این مجموعه استفاده نکرده اظهار کرد: از آنجایی که « مرکز تخصصی موبایل و کامپیوتر انزلی « یک مجموعه خدماتی محسوب می شود و برای چند نفر نیز فرصت شغلی ایجاد کرده؛ خواستار تسهیلات ویژه کارآفرینی در قالب وام بلند مدت با نرخ بهره اندک هستیم تا بتوانیم سطح خدمات این مجموعه را هرچه بیشتر ارتقاء داده و برای تعداد بیشتری اشتغالزایی کنیم.
فرهاد رسولی در پایان با اعلام آمادگی از ارائه مشاوره و خدمات به تمامی هم استانی ها؛ از مشتریان مجموعه، همشهریان گیلانی و بندرانزلی، شهرداری و شورای اسلامی بندرانزلی، اتاق اصناف، اتحادیه صنفی، صنعت معدن تجارت، پرسنل زحمت کش مجموعه و همچنین اعضای خانواده خود تشکر و قدردانی کرد.
آدرس: بندرانزلی، خیابان ناصرخسرو
تلفن: 01344526800 - 01344540022
اینستاگرام های مرکز تخصصی موبایل و کامپیوتر انزلی:
farhad_rasoulii
Anzali.applestore
AMCCSHOP
Dorna_plus